January 8, 2011

hari orientasi tadika PASTI

hari ni merupakan satu pengalaman
yg berharga buat aku:'D
seronok dapat jumpa budak2 yg comel lotey!
muke semua suci bersihhh dan
ditambah lagi dgn perangai dyeorg yg kiut miuttt:)



tapi..tapi



biase lah,




bile 1st time bersekolah..
ade yg nangis,menjerit2 tak nakkk sekolah,
tendang2 pintu sampai gegar2 pintu grill haha !

hadoii,penat eden dan kawan2 eden melayan
karenah dyeorg ni dlm suasana yg cacamarba ni..
dgn esakan,tangisan,jeritan,keriangan,senduan
haha abes semua keluar.
yup,memang penat gilor layan dyeorg nihh--'
haihh,tak boleh nak kata ape dahh.
memang penattt--'
tu baru oientasi cik kak oii,
belum lagi hari persekolahan yang sebenar!

macam2 gaya dan cara kteorg buat nak bagi
budak2 nih berhenti nangis..
dyeorg ni,bile sorang dah nangis
budak2 lain pon semua pakat nak nangis jugak.
aishh,pening2..tapi nasib baek ade mainan
lego yg warni warne tu kununnye nak tarik perhatian dyeorg..

tp ade jugak spesis yang tak kureng degilnye,
org bagi mainan dye campak,org bagi muffin dye tolak.
aku pon dah meleleh tgk muffin coklat tu,
kang ade jugak aku yg baham muffin tu..ngee,gurau2.
( aku bukan jenis org yg camtu:D )

oke,
ni la berdikit-dikit gambar yang aku ambek
dan membukit-bukit gambar yg aku tak ambek
kerana melayan kanak2 ribena ini.

due teruna ni baru lepas nangis ahah.
harap je laki,tapi nangis jugak

ni maisarah anak cikgu aisyah

ni pulak pia anak cikgu ruzaida

mainan adelah taktik 'bersih' kami

bile dapat mainan tak ingat dunia dahh

budak comel ni adek jehan,adlin namanye;)


oke,
tu je gambar yg aku dapat tangkap ari ni.

see you next entry:)
assalamualaikum!

TeNgoK LAhh..bEshXXx

Loading...