April 25, 2011

Yahooooooooooo !!!!!!!!!!!! google,safari,firefox !

salam semua !




beli CD Hikayat Merong Mahawangsa lagi berbaloi dari tengok kat wayang..
boleh ulang tayang berjuta-juta kali.
harga pon 8 hengget je,tapi asli ataupon cetak rompak tak tau lah.
orang kedai kata yang ni CD ori punya..
erkkk yang atas tu bukan movie HMM ye.
yang tu majalah SOLUSI tau hahah.
itu isu terbaru punya,lu jangan main-main sama wa..
wa beli itu majalah di kedai CINA woooo.
lu tak percaya sama wa?
haha bak kata Dato' Siti,percayalah !


selain tu komik Zint pon telah berjaya dibedal iaitu Rapsodi 18..
konon nak berjimat cermat..huahuahua~
dan sekarang ni ade novel terbaru ramlee awang murshid tp
nasib baik tak TERbeli lagi...fuhhh selamat duit aku.
so konklusinya,
dunia dicipta untuk manusia,manusia dicipta untuk akhirat !
aku tak tau ape kaitannya dengan entri ni..

tapi sebagai mutiara kata untuk kita dalami yep tuan-tuan dan puan-puan:)

TeNgoK LAhh..bEshXXx

Loading...