February 21, 2011

;( :( ;) :)

salam.
lama sudah ku menyepi kerana
aku pergi ke Perak lagi untuk berjumpa sanak-saudara..
best tu memang best le.
dah lah jauh perjalanan,tidur je memanjang hehe.
di tengah kesibukan ibu kota ahaha :D
fuhh rumah ni penuh Vantage,Vantage,Vantage.
tapi asli atau tiruan,wallahu'alam :)
of course yg asli kutt.
alahai comelnye mereka ni..besar dah pon dyeorang.

haa,semalam aku baca blog kawan ku Miss Soulfighter,
wahhh dye dah nak fly ke Korea bulan mac ni..best..best..best.

aku?
arggghhh dah terlepas.
nak buat macam mana tengah periksa :(
tapi its okay.

gambar ini ditangkap oleh adek aku waktu tahun lepas..
aku dah bulatkan perkataan Seoul
tu jadi besaq gedabaq punya tapi kalau tak nampak jugak
tak tau le nak kata ape dah.
 adek aku cerita Korea best rasa macam nak pergi lagi..
cehh saje buat aku jeles.

tak dapat pergi Korea pon takpe lah,tapi aku dah ade destinasi pilihan.
okey lah,see you next entry.

oh by the way,happy birthday Raby.
semoga Allah sentiasa bersama kita semua:)

TeNgoK LAhh..bEshXXx

Loading...