November 12, 2011

nyah nyih nyuh

こんにちは  !

Ryu-Watanabe mendekati Noriko dengan seraut wajah yang monyok.Kerutan di wajah
menzahirkan kekesalannya."Noriko,onegai shimasu (Tolonglah Noriko),"pinta
Ryu-Watanabe.Noriko hanya mengeluh dan berdiam diri.Tika inilah muncul........

hana rahim untuk mengupdate blognya hahaha..

 ehm susah jugak nak update blog dalam bilik bile roomate duk kiri kanan.
bukan ape malu seyh update blog depan kawan-kawan hehehe..
ditambah lagi dengan wifi yang tak berapa betol,sekejap ade sekejap takde..
boleh jadi @&#$ gune wifi ngokngek ni..
nampaknye kena beli broadband  *__* ecehh

nuffnang ohhh nuffnang.
bile duit nuffnang nak masyukk ni,sambil berblog boleh dapat duit.
takde lah membazir duk lame-lame depan laptop..
$$$$$


sementara update blog,makan begedil..
begedil ni didatangkan khas dari cafe A tau huahuahua..
harganye RM 0.50..murah bukan?
lepas ni sape nak aku belanja meh aku kasi begedil kat korang.jimat duit.



RASAILAH !













nyah kau dari sini nyamuk degil !
okay,oyasumi nasai..








2 comments:

qiE said...

caca
lapar pulak aku tengok beDEGIL kau tu
nak sikit (:

Hana Rahim said...

nak jom la datang sini cik amanda oiii :)

TeNgoK LAhh..bEshXXx

Loading...