February 26, 2011

covergirl DARA.com ! wuhuu :')

hai assalamualaikum :)))
apa perasaan korang klu terpilih utk covergirl dara.com?
bangga tak?bangga tak?
OMG i cant believe it haha !
ni adalah covergirl dara.com untuk isu bulan mac 2011 :)

Linda : cintai bidang landskap

haha yang sebenarnya aku tak percaya yg aku dah terbeli majalah dara.com..
aku takde lah minat sangat majalah ni.
tapi waktu kat kedai buku semalam aku dah tak tau nak beli pe.

First pegang majalah SOLUSI,"eh?ni macam dah baca je..letaklah balik"
then aku nampak majalah PC,apa lagi sambar je la.
pastu nampak majalah REMAJA,"nak beli ke tak,beli ke tak..tak jadi la"
akhir sekali nampak majalah DARA.com,takde pilihan beli je la.
ingatkan RM 4,bila bayar harga semua RM 9.80 kupang.
haha nampak sangat tak ambil tahu ,
memang tak pernah beli pon..

tapi masa aku belek-belek buku ni,tetiba aku terjumpa
satu page yg sangat menarik :)

dah enam kali bukak baru terperasan page ni :D

apa yang menarik :
Anda semua pasti tidak rugi apabila mendapatkan isu ini.
Ayat-ayat cinta yang bakal diberikan kepada anda semua pasti
akan membuat anda semua jatuh cinta dan dalam masa yang sama
lebih mencintaiNYA.
Jadi,tunggu keluaran isu Mei kerana Dara,com
akan memberikan info yang luar biasa.

jadi,jangan lupa :


ahaha macam promoter pulak..

aku berminat nak beli isu Mei je sebab Dara.com akan
membuat satu kelainan sempena ulang tahun kelahirannya yg ke 9,
pada masa yg sama ulang tahun kelahiran aku pun bulan mei jugak!
Nur Kasih the movie pon keluar bulan mei :)

haha.
oke,see you next entry.

3 comments:

sissyira said...

salam

teringin juga jadi covergilr dara ni...nge...


ok3 kita beli mei punya edisi la,,jimat wit =)

hana rahim said...

hehe..btol2:)

~ezai lovely fashion~ said...

salam..
saye pon bru nk jd pelanggan setia dara.com..mmg bez die pny input..
f.y.i..besday i pon bln mei..hehe..

TeNgoK LAhh..bEshXXx

Loading...