February 15, 2011

jantungku berdegup kencang

salam pembaca sekalian:)
sekarang dah 12 rabiulawal atau dalam kalendar masihi 15 februari.
12 rabiulawal adalah tarikh yg sangat istimewa
iaitu kelahiran nabi junjungan besar kita yg sangat dikasihi
Nabi Muhammad S.A.W.
allahumma solli 'ala saiyidina muhammad wa 'ala alihi wasohbihi wasallim.
okey tinggal lagi 15 hari je nak masuk bulan tiga dahh.
korang sedar tak ?
wake up lah guys ! ngeh*
haiya,cepat betul masa berlari.
termengah-mengah aku mengejarnya..
nak nangis la gini:'(
yg dikejar tak dapat ,yg dikendong berciciran.
habis berterabur tulang2 otot.
eh?betul ke peribahasa tu?

haa,kepada calon yang bakal mengambil UPSR,PMR,SPM..
anda semua dah sedia ke?
aku dah lepas hahah.

tapi
aku tengah berdebar-debar jugak sekarang ni.
kerana apa ?
bak lagu siti,biarlah rahsia..
ahaha tiba-tiba pulak nak berahsia.



aku tengah memikirkan tentang masa hadapan ni..
merancang boleh tapi menilik jangan !
sesungguhnya manusia hanya mampu merancang Tuhan saja yg menentukan.


this is candid picture,comel tak?
maksud aku,comel tak aku tangkap..?ngehhehe.
dua orang tu memang comel tapi aku tak pon..
kawan-kawan,happy2 jugak tapi macam mana kita lepas ni ye?
Ya Allah tentukanlah sebaik-baik kesudahan kepada kami.
kurniakanlah kami kejayaan yg cemerlang di dunia mahupun di akhirat.
amin.
good luck to everyone.


p/s : apasal terasa macam koya sedikit post aku kali ni ekk? btw,anish thanks for sharing ur tips..sangat bermakna:)

4 comments:

Anonymous said...

sy nk jd first org mengomel...muahahaha...AA...

hana rahim said...

ohh..bateri AA.
kau lah yg mjadi sumber tenaga ku~
hikhik,just kidding dear..

애니 쉬 하늘 said...

haha..ur are we0lc0me babe..
sharing is caring rite?!!(;

hana rahim said...

yes!

TeNgoK LAhh..bEshXXx

Loading...