April 17, 2011

Giveaway Ujang9897

bismillahirrahmanirrahim.
assalamualaikum readers and bloggers:)

setelah ditag oleh cik una dan berfikir dua tiga kali hehe,
aku akhirnya berjaya meloloskan diri dari pihak polis..
eh ? bukan ! bukan ! silap !
aku akhirnya telah berjaya menyertai GA dari incik azfar
atau lebih dikenali sebagai Ujang9897



setahu aku ujang merupakan seorang blogger yang gila traffic.
dia yang pernah cakap dulu kat blog dia..dan aku amat amat amat MENGAKUInya..
dan aku pernah tulis kat shoutmix chat blog dia "bakal menjadi ZackZukhairi"..
ehm,lebih kurang gitu kot..aku pon tak ingat dah = =,
tapi blog Ujang best,seyes tak tipu..sebab dia pandai bermain dengan kata-kata.
dia ni baru je buat blog akhir tahun lepas tapi follower dah beribu,
bilangan orang yang view blog dia pon OKAY la daripada aku ni..


so,
kalau sesiapa yang nak join jugak
boleh la KLIK SINI


lastly nak tag :

3 comments:

cinda said...

salam perkenalan..lambat mengegar
meh folow me back...tq

Ujang9897 said...

join jugak ek..=)

tQ k..

gd luck...

solomolo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html