January 18, 2011

anak murid tersayang;)

ehemmm..ehemmm(tekak ade probs cket haha)
assalamualaikum kepada semua pembaca..

penat betol hari ni mengajar anak murid
terCINTAN yg tersangat (paham bahase).
adoii sakit tekat aku lawan suara nak mengajar dyeorang
sebab paham2 je la budak kecik yg tersangat (pendiam)
kunun-kunun jeeee.
naseb baek suara maseh ade lagi,ingatkan kalau dah
takde suara nak ambik mc je esok ngeh2..

penat betol eden dan kawan2 eden mengajar O_o
kami bukan sekadar guru biase oke ? ahah !

pandai betul cikgu bateri AA mengajar ahah~

time ni semua bebudak berebut nak tulis kat depan..
pandai jugak kiteorang mengajar ye hahah.

cikgu shah jehan pon ape kurengnyee mengajar~

aku?mana aku?
aishh,time aku tengah mengajar korang tak ambik
gambar pulakk ek..ish2 tak aci betul haha.

tapi2,
ini baru mengajar budak 5 tahun,kalau budak 6 tahun,,
adoii,ampun2--'
kedeGILAN dan keSENGALan mereka lagi dahsaatttt..
tak tau nak kate ape la.
sampai dah kering tekak guru2 belia remaja ni mengajar dyeorang
al-maklumlah kami ni guru muda yang bertauliah~

aku rase nak stop sampai sini la
sebenarnye banyak lagi gambar budak2 yang akan menyusul
tapi tunggu di lain hari ye kawan-kawan.

tapi kalau korang nak tengok gambar budak comel bagi
yang terlepas baca entry aku yang dulu boleh la
klik DI SINI atau DI SITU
entry aku yang akan datang akan ade lebih banyak
gambar yang lebih kiutttt dan gempakksss..
oke,sebelum terlambat aku nak wish OYASUMI NASAI!
nak tau maksud nye korang carik la sendiri kat kamus jeponnn.

oke,see you next entry ya;)

p/s : pendek betul post aku hari ni

No comments: